Neon Lights.

Jag får egentligen inte alls shoppa mer. Biljetter bokade till underbara Barcelona i september och måste verkligen spara pengar. Men ett sådant här köp kan man faktisk inte motstå. Neon är en sådan där trend som är hypat ett tag och sedan försvinner. Det är då man skall passa på när de billiga klädkedjorna får in de där plaggen som man inte vill lägga för mycket pengar på. Det här neongula linnet finns på Gina Tricot för 149 kronor. Lyser verkligen upp både vardagen och min garderob, tror den står för 90 % av min färg i min garderob just nu. Finns också i neonorange, men känns inte alls lika hett.

Sarah Jessica Parker i en Valentino klänning, Dree Hemingway även hon i en skapelse av Valentino och Kirsten Stewart i en neongul kjol av Jenni Kayne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0